31 Mayıs 2009

Google life

"Bugün ne yemek istersin, aa dur, dur! Mantarlı tavuk sote! Süper seçim değil mi? Hatta hadi bunu çin usulü yapalım, ne dersin? Baharatlar, soya sos, hmmmm nefis... Hemen hazırlıyorum"

"Abi bugün kapıcı geldi, aidat istiyormuş. Senin cüzdana baktım para yokmuş ama dert etme ben ödedim. Sen gelecek ayın maaşından ödersin bana."

"Az önce siz yatak odasında sevişirken sevgilinin kocası eve geldi birden ama ben ne yaptım, ne ettim geri yolladım. Yırttınız yani!"

"Geçen sana terslenen çocuk vardı ya, köşebaşında sıkıştırdım, ağzını burnunu kırdım. İnsanlar açık kaynak kullanımını desteklemedikçe hatta açık kaynağın ne olduğunu bilmedikçe üstesinden gelmek benim için hiç zor değil."

"Arabaya ne gerek var be koçum, hangi çağda yaşıyorsun. Ben ışınlarım seni, an geçmeden ulaşırsın işe."

"Hatta sen işten dön, benim Sombrero Galaksisi'ndeki bir yıldız sisteminde bildiğim süper bir gezegen var. Dünya halt etmiş yanında; üstündeki uygarlıkta süper, ne savaş var ne bir zerre kötülük. Adamlar teknolojiye adamış kendini, aşmışlar teknoloji olayını... Seni oraya bir akşam üstü gezmesine götüreyim birer bardak da yaç* içeriz karşılıklı, ne dersin?" (daha ne kadar aşılırsa??!)

"Abi bak bugün düğün müğün yoruldun iyice, koştur koştur sabahtan beri.. Zaten aylardır da düğün derdi, sıkıntısı. Sen en iyisi mi bugün sıkı bir yat dinlen, yorma kendini, ben girerim gerdeğe!"

Ya çok ciddi söylüyorum "Google life" bir gün yapacak bunların hepsini, yeminle... Ama korkmayın, birden yüreğinize inmesin önce bir Google wave'e göz atın derim... Buradan buyurun!


(DN: Sayfadaki video 1 saat 20 dakikalık bir video fakat izlemek için müthiş eğlenceli, kesinlikle sıkıcı bir sunum değil.)

(*yaç: Söz konusu gezegene has, çaya benzer bir içecek)

Hiç yorum yok:

Ne İzliyorum?

StZiza

En Son Yazılar

randomposts